ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 16-3-2012

                 Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
 ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                           Αθήνα, 16/03/2012
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436   -   ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210 5238973 - 2742023455
         6974000033
FAX: 210 5202798 - 2742024361
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr/
                         E-mail: oltee@otenet.gr
                                      oltee.oltee@gmail.com

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

1) Συνάντηση με κο Καλτσά Πρόεδρο του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Την Τετάρτη 7/3/2012 το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας πραγματοποίησε προγραμματισμένη συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΕΟΠΠΕΠ κο Καλτσά.
Συζητήθηκαν θέματα προσαρμογής της χώρας μας με την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το EQF με την εφαρμογή του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων ως προς την πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων, την συστηματοποίηση των πιστωτικών μονάδων, τα επαγγελματικά περιγράμματα, και τα προγράμματα σπουδών των ειδικοτήτων στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.
Αναφερθήκαμε στα θέματα της σύστασης, συγκρότησης και λειτουργίας απο τον ΕΟΠΠΕΠ των επιτροπών που θα αναλάβουν την έκδοση των προγραμμάτων σπουδών για όλες τις ειδικότητες και την προσαρμογή αυτών στο σύστημα των πιστωτικών μονάδων του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Μετά την πρόθεση του υπουργείου (έπειτα από αίτημά μας) συμφωνήσαμε την συμμετοχή μελων της Ομοσπονδίας μας, εγνωσμένης αξίας και προσόντων, στην σύνθεση των επιτροπών αυτών. Επίκειται επ’ αυτού σχετική συννενόηση.

2) Συγχωνεύσεις σχολείων της ΤΕΕ στην περιφέρεια Αττικής.
Μετά από αίτημα των ΕΛΤΕΕ της Αττικής για συνάντηση με τον περιφερειακό διευθυντή πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ατικής με θέμα τις προτάσεις των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αττικής για ιδρύσεις – συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων ΤΕΕ, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9/3/2012 προγραμματισμένη συνάντηση αντιπροσωπείας των ΕΛΤΕΕ της Αττικής και της ΟΛΤΕΕ με τον Προϊστάμενο του τμήματος επιστημονικής – παιδαγωγικής καθοδήγησης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αττικής κο Καραγιάννη λόγω κωλύματος του κου Κουμέντου.
Συζητήθηκαν εκτενώς τα θέματα που αφορούν την ΤΕΕ στην περιφέρεια Αττικής αλλά και τα γενικότερα ζητήματα της ΤΕΕ σήμερα.
Μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα επέλθει, την φετεινή σχολική χρονιά, καμία συννένωση ή κατάργηση σχολικων μονάδων ΤΕΕ στην περειφέρεια Αττικής χωρίς όμως να αποκλείει το ενδεχόμενο αυτό στο μέλλον.

3) Τεχνολογικό Λύκειο
Σε συνέχεια του τελευταίου δελτίου τύπου που είχαμε εκδώσει αναφορικά με το Τεχνολογικό Λύκειο και παρότι είδε το φως της δημοσιότητας το τελικό σχέδιο νόμου, με την κατάθεσή του στο υπουργικό συμβούλιο, δυστυχώς οι φόβοι μας επαληθεύτηκαν και λυπούμαστε διότι δεν διαφαίνεται η ψήφισή του από την παρούσα βουλή.
Η αοριστία στην δευτεροβάθμια ΤΕΕ συνεχίζεται. Λειτουργεί αποτρεπτικά στην ανάπτυξή της και δημιουργεί προβλήματα στην προαναγγελθείσα αναβάθμισή της.
Δημιουργείται πλέον επιτακτικά το ερώτημα της λειτουργίας των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ την επόμενη σχολική χρονιά.

4) Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού
Η εκπαιδευτική κοινότητα είναι η πρώτη και η μόνη που θα υποβληθεί σε τρεις ξεχωριστές διαδικασίες αξιολόγησης, σε εφαρμογή τριών ανεξάρτητων μεταξύ τους νόμων και θα υποστεί τις συνέπειές τους:
α) Αγιολόγηση από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την πιθανή απόλυση των δημοσίων υπαλλήλων κατά τα Γαλλικά πρότυπα.
β) Αξιολόγηση για τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξη στα πλαίσια του νόμου για το νέο μισθολόγιο – βαθμολόγιο (Ν. 4024/2011).
γ) Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού συμφωνα με το νόμο 3848/2010 άρθρο 32.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά και προς κάθε κατεύθυνση ότι οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης στοχεύει και αποσκοπεί είτε σε συχώνευση ή κατάργηση σχολικών μονάδων είτε στο να πλήξει καθοιονδήποτε τρόπο τον εκπαιδευτικό (βαθμολογικά – μισθολογικά ή ακόμη και με το ενδεχόμενο απόλυσης) μας βρίσκει κάθετα αντίθετους και αποτελεί για μας αιτία πολέμου.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                               
      Π. ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ                                             Μ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ