ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΞΑΝΘΗΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.  ΞΑΝΘΗΣ
ΕΝΩΣΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ                            ΞΑΝΘΗ 06/11/2011
ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΞΑΝΘΗΣ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Με την επαναλειτουργία της, η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε Ξάνθης, έθεσε σαν κύριο και βασικό στόχο της την καταγραφή - γνωστοποίηση των ζητημάτων - προβλημάτων που ταλανίζουν την Τ.Ε.Ε. (Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση) σε τοπικό επίπεδο και την παραγωγή θέσεων - υποβολή προτάσεων, σε συνεργασία με την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. (Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης), στην προσπάθεια για την διευθέτηση - επίλυσή τους. Χρόνια τώρα τα θέματα που βασανίζουν την Τ.Ε.Ε. παραμένουν άλυτα για διάφορους κατά περίπτωση λόγους.
Όλες οι κυβερνήσεις, στο όνομα των εκπαιδευτικών τους μεταρρυθμίσεων, υπό την επίκληση αναβάθμισης της Τ.Ε.Ε πραγματοποίησαν πειράματα τα οποία δυστυχώς, όπως ήταν αναμενόμενο, κατέληξαν στη σημερινή υποβάθμιση και τη γνωστή συρρίκνωσή της.
Με το τελευταίο πείραμα, που πραγματοποιήθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση, ιδρύθηκαν τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.). Για μεν τα μαθήματα γενικής εκπαίδευσης, στα ΕΠΑ.Λ., υιοθετήθηκαν τα αναλυτικά προγράμματα και τα βιβλία του ΓΕ.Λ. (Γενικού Λυκείου) για τα δε μαθήματα ειδικότητας, στα ΕΠΑ.Λ και τις ΕΠΑ.Σ., χρησιμοποιήθηκαν τα βιβλία του προηγούμενου τύπου σχολείου του Τ.Ε.Ε. (Τεχνικό Επαγγελματικό Εκπαιδευτήριο). Παρά το ότι για κάποιες ειδικότητες, που λειτουργούν από το 2007, ακόμη δεν υπάρχουν (δεν έχουν συγγραφεί) - δεν έχουν χορηγηθεί βιβλία, το δε μάθημα πραγματοποιείται με σημειώσεις και βασισμένο στην καλή προαίρεση και φιλότιμο του εκπαιδευτικού, είναι γνωστό ότι την τρέχουσα σχολική χρονιά και μέχρι στιγμής η διάθεση των βιβλίων δεν έχει ολοκληρωθεί.
Ακόμη, μετά τις τελευταίες προσλήψεις αναπληρωτών, παραμένουν κενά στο εκπαιδευτικό προσωπικό και ώρες αδιάθετες στα μαθήματα ειδικότητας.
Πέραν του ότι η Α΄ τάξη του ΕΠΑ.Λ. λειτουργεί σε μεταβατική κατάσταση προς το εξαγγελθέν Τεχνολογικό Λύκειο που δεν έχει ακόμη νομοθετηθεί και η ΕΠΑ.Σ. προβλέπεται να λειτουργήσει για μία μόνο ακόμη σχολική χρονιά, είναι σίγουρο και πρέπει να γίνει απ’ όλους αντιληπτό ότι χωρίς εκπαιδευτικούς και βιβλία το τέλος της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης βρίσκεται προ των πυλών.

Για την προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Ξάνθης.
                 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ . ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
     ΠΕΤΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΝΕΣΤΗΣ                           ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ  ΛΑΖΑΡΟΣ