ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΟΛΤΕΕ

ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ


Α. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΑ

  • Προτείνουμε αγώνα, ώστε να μην υπάρχουν περαιτέρω μειώσεις για τους καθηγητές, με δεδομένο, ότι οι αποδοχές μας είναι οι χαμηλότερες όλων των Δημοσίων υπαλλήλων των άλλων Υπουργείων.
  • Άμεση καταβολή όλων των δεδουλευμένων από υπερωρίες, επιτροπές, προγράμματα, ΠΔΣ κλπ.
  • Να παραμείνει η υπερωρία στην αντιμισθία του Ιανουαρίου του 2010, δηλαδή στα 11 €.
  • Να μειώνεται το υποχρεωτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων κατά (3) τρείς ώρες.
  • Πλήρη κάλυψη ιατροφαρμακευτική, Νοσοκομειακή, Οδοντιατρική, Ιατρικών Βοηθημάτων (γυαλιά, ακουστικά βηματοδότες κλπ), Κοινωνική (όπως λουτροθεραπείες, φυσιοθεραπείες, κέντρα αποκατάστασης από κινητικά προβλήματα κλπ) χωρίς συνδρομή.

Αντί των αυτονόητων αυτών κεκτημένων δικαιωμάτων βλέπουμε-ακούμε και ήδη εφαρμόζονται τα νέα σκληρά μέτρα του μνημονίου:

  • Πρόβλεψη για μείωση ή κατάργηση του επιδόματος εξωδικαστικής απασχόλησης.
  • Αποκλεισμός από 270 ιατρικές και εργαστηριακές εξετάσεις και καταβολή του αντιτίμου των φαρμάκων.
  • Παραπέρα μείωση των αποδοχών μας κατά 20%.
  • Περικοπή Δώρων και επιδόματος αδείας στα 500 € και 250 € αντίστοιχα μεικτά.
  • Εισοδηματική πολιτική παραπέρα λιτότητας με αυξήσεις προϊόντων, φόρους, καύσιμα, πληθωρισμό κλπ.
  • Μείωση προσλήψεων με το (5) πέντε αποχωρούν και (1) ένας έρχεται, οι μετατάξεις θεωρούνται προσλήψεις.
  • Κράτος χρεώστης με 7 δις ευρώ αγορά στη.
  • Επιχειρησιακές συμβάσεις αντί των Κλαδικών και των Γενικών συμβάσεων.
  • Νέο μισθολόγιο με στρογγυλοποιήσεις προς τα κάτω.

Β. ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ

  • Σύνταξη για εκπαιδευτικούς πλήρη με 30 έτη υπηρεσίας και 60 ετών.
  • Άμεση καταβολή του εφάπαξ στους Δημοσίους υπαλλήλους.
  • Καμία μελλοντική περικοπή ή μείωση της επικουρικής σύνταξης.
  • Αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας ως συντάξιμης χωρίς εξαγορά.
  • Αναγνώριση των ετών σπουδών χωρίς εξαγορά.
  • Πάγωμα και μειώσεις μισθών μαθηματικά οδηγούν σε πλήρη συρρίκνωση της σύνταξης.
  • Αναγνώριση της διαδοχικής ασφάλισης για τη συμπλήρωση της 25ετίας με σκοπό τη θεμελίωση σύνταξης στις 31-12-2010.

Αντί αυτών των αυτονόητων κεκτημένων δικαιωμάτων βλέπουμε και ακούμε και ήδη εφαρμόζονται τα νέα σκληρά μέτρα του μνημονίου:

  • Εργασία μέχρι τα 70! Προκειμένου να συμπληρωθούν 40 χρόνια ασφάλισης και κάθε τόσο αναπροσαρμογή του προσδόκιμου ζωής.
  • Αναγνώριση με εξαγορά πλασματικού χρόνου για σύνταξη με προϋποθέσεις από το 2011.
  • Επιβολή ΛΑΦΚΑ.
  • Μείωση δώρων και επιδόματος αδείας.
  • Υπολογισμό της σύνταξης με βάσει το Νόμο Ρέππα, τις αποδοχές τις τελευταίας πενταετίας και για τους νέους καθηγητές με τις αποδοχές όλου του εργασιακού βίου τους.

Γ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ - ΘΕΣΜΙΚΑ

· Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Υπ.ΠΔΒΜΘ
· Διευθύνσεις  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε ΚΑΘΕ Νομό αποθήκευσ Περιφέρεια της χώρας.
· Σύσταση Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας.
· Στελέχωση όλων των σχολικών μονάδων με διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό.
· Συμμετοχή των Προϊσταμένων στα ΠΥΣΔΕ για θέματα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
· Συμμετοχή της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο ΕΣΥΠ και στον ΟΕΠΕΚ.
· Σχολικοί σύμβουλοι για όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
· Σε όλους τους δήμους να υπάρξει πρόβλεψη να λειτουργούν όλοι οι τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ.
· Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα Πληροφορικής να εξομοιωθεί σύμφωνα με τους άλλους τομείς και να γίνεται από (2) εκπαιδευτικούς, όταν οι μαθητές ξεπερνούν τους (12) δώδεκα.
· Στα σχεδιαστικά μαθήματα από (17) μαθητές και πάνω το μάθημα να γίνεται από (2) καθηγητές.
· Στελέχωση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου από ικανό αριθμό καθηγητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
· Αναγνώριση της προηγούμενης  προϋπηρεσίας στο Δημόσιο για ΤΟ βαθμολόγιο και τη μείωση του υποχρεωτικού ωραρίου.
· Αύξηση των κονδυλίων για τη Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ, ποσοστό που ισχύει σε όλη ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ κράτη της  Ευρωπαϊκής Ένωσης και ΟΧΙ ΣΤΗΝ πραγματική για φέτος συρρίκνωσης του 2,75% του ΑΕΠ δηλ. στα 6.283.000 € του Κρατικού Προϋπολογισμού. Είμαστε τελευταίοι στην Ευρ. Ένωση και προτελευταίοι στον ΟΟΣΑ, πριν την Τουρκία.
· Προβολή και ενημέρωση μέσα από διαφήμιση, ενημερωτικές εκπομπές και φυλλάδια των σχολείων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Δ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

  • Άμεση και περιοδική τριμηνιαία, εξάμηνη ή ετησία επιμόρφωση με εφαρμογή των νέων τεχνολογιών σύμφωνα με τις τρέχουσες ανάγκες και απαιτήσεις της τεχνολογίας και της αγοράς με το αντίστοιχο λογισμικό για όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες.
  • Να ανασυσταθεί και να αναλάβει άμεσες πρωτοβουλίες ο Φορέας επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών.
  • Να προγραμματισθεί άμεσα η Θεσμοθετημένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01.
  • Να προγραμματισθεί η κατάρτιση εκπαιδευτικών σε παρεμφερείς ειδικότητες σύμφωνα με τα σημερινά προγράμματα και τις εξελίξεις της αγοράς και της τεχνολογίας με απώτερο σκοπό την καλύτερη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Ε. ΜΑΘΗΤΙΚΑ

·      Μείωση του σημερινού αριθμού των μαθητών ανά τμήμα Γενικής Παιδείας και Τομέα και Ειδικότητας κατά 20%, προς όφελος της εκπαιδευτικής και μαθησιακής εργασίας.
·      Σαφή και πλήρη νομοθετικά κατοχυρωμένα Επαγγελματικά Δικαιώματα για όλες τις ειδικότητες.
·      Αύξηση του ποσοστού εισαγωγής των μαθητών στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ 'αναλογία κατ μαθητικού δυναμικού Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. (Δηλ. το 30% μαθητές Ε.Ε και 70% μαθητές Γενικής).
·      Πρόσβαση όλων των μαθητών των ΕΠΑΛ ημερησίων και εσπερινών σε στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές.
·      Συγκέντρωση και κωδικοποίηση της διάσπαρτης νομοθεσίας εγγραφών, μετεγγραφών, «ιδίαν κατ διδαχθέντων κλπ σε ενιαίο κείμενο.
·      Επίλυση προβλημάτων των ΕΠΑΛ σε κτιριακά προβλήματα (αίθουσες - αποθήκες - βιβλιοθήκες - αμφιθέατρα - αίθουσες προβολών -. εργ αίθουσες Φυσικής και Χημείας καθώς και αναβάθμιση του εργαστηριακού εξοπλισμού των ΣΕΚ.