Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΑ 16/12/2011
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.-Σ.Ε.Κ. Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 3
632 00 ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ
E-mail : elteechal@oltee.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ενόψει της νομοθέτησης του «ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ», αλλά και των επερχόμενων Χριστουγεννιάτικων εορτών, αντιπροσωπεία του νεοεκλεγέντος Δ.Σ. της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Χαλκιδικής με τον Ο. Γραμματέα της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. Σταμάτη Σταματιάδη, επισκέφθηκαν σχολεία της Χαλκιδικής.
Αναλυτικά: Την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΕΠΑ.Λ. Πολυγύρου, στη Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής και στο ΕΠΑ.Λ. Αρναίας. Την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ν. Ποτίδαιας και στο ΕΠΑ.Λ. Νικήτης, ενώ την επομένη ημέρα Παρασκευή 16 του μήνα στο ΕΠΑ.Λ. Κασσάνδρας. Μέχρι τις γιορτές ακολουθεί το ΕΠΑ.Λ. Ν. Μουδανιών και αναμένεται καθορισμός συνάντησης με τον Δ/ντή Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής για την οποία πέραν των προφορικών έχει υποβληθεί και έγγραφο αίτημα.
Στις συναντήσεις και επαφές με τους συλλόγους διδασκόντων όλων των παραπάνω σχολείων συζητήθηκαν – αναλύθηκαν και σχολιάστηκαν τα τρέχοντα εκπαιδευτικά θέματα, η λειτουργία των σχολείων και ζητήματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς. Ομόφωνα διαπιστώθηκε ότι η επιπλέον μείωση της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης, η υπό οργάνωση ακόμη διοικητική δομή της - μετά και τις καταργήσεις (Γραφεία κλπ), η διάλυση - χωρίς αντικατάσταση όλων των φορέων που την υπηρετούν ΟΣΚ, ΟΕΔΒ, κλπ, ο τερματισμός λειτουργίας των ΓΡΑΣΥ, ΓΡΑΣΕΠ, κλπ, η υπολειτουργεία των ΚΕΠ, ΚΕΣΥΠ, ΚΕΔΔΥ, κλπ, η ανυπαρξία της Ενισχυτικής και της ΠΔΣ που υποβοηθούν τη διαδικασία της μάθησης μέσα από το «Νέο – ψηφιακό σχολείο» που επικαλείται και ονειρεύεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, που όχι μόνο δεν έχει διαδραστικούς πίνακες και ηλεκτρονικά βιβλία αλλά ούτε καν βιβλία και εκπαιδευτικούς που ακόμα και τώρα διορίζονται, με σχολικές επιτροπές χωρίς χρήματα, κλπ, το σύνθημα του Υπουργείου «πρώτα ο μαθητής» είναι μεγάλη κοροϊδία πρώτα για τον μαθητή που μετά από συγχωνεύσεις και καταργήσεις βρίσκεται σε πολυπληθείς τάξεις έχει δε να αντιμετωπίσει και αυτό ακόμη το πρόβλημα της μετάβασής του στο σχολείο από το ξεκίνημα της λειτουργίας μετά τις γιορτές. Κοινή διαπίστωση ακόμη καταγράφεται για την εκπαιδευτική κοινότητα η δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει μετά από όλες τις περικοπές, μειώσεις και τα χαράτσια, την καταπάτηση όλων των κεκτημένων, την πλήρη αμφισβήτηση όλων των δικαιωμάτων μέσα από την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, την επαπειλούμενη εφεδρία – απόλυση, τις άγριες και συνεχείς καταστροφικές επιδρομές σε ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό, την κατάργηση ακόμη και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Τον εκπαιδευτικό που αποκαλούσαν τα υπουργικά χείλη «πρωταγωνιστή της εκπαίδευσης» κατήντησαν έναν απαξιωμένο κοινωνικά και εξαθλιωμένο κοινωνικά κομπάρσο.
Σε αναμονή της ψήφισης του νόμου και αναφορικά με ότι σ’ αυτόν θα προβλέπεται αντηλλάγησαν σκέψεις και καταγράφηκαν απόψεις για το είδος των κοινητοποιήσεων και τη μορφή των αγωνιστικών δυναμικών αντιδράσεων που θα σχεδιαστούν – οργανωθούν από τις αρχές του 2012 δεδομένου ότι ο κλάδος δεν ανέχεται και δεν αντέχει άλλα πλήγματα – άλλο βάρος.
ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ