ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΟΣΗ ΛΑΣΠΟΛΟΥΤΡΟΥ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα

τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798


ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284

Αθήνα, 8-1-2013

 Αριθμ. Δ.Τ.: 026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Μηνιαία Δόση Λασπόλουτρου διατίθεται Δωρεάν ενθέτως στις εφημερίδες  «Ημερησία», «Καθημερινή» και «Έθνος»

Προλάβετε ! Η προσφορά ισχύει μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων… Μαζί με τα cds, τα ένθετα κοινωνικά magazinos, τις συνταγές μαγειρικής, τους εξωτικούς προορισμούς αναψυχής, το πρόγραμμα της TV και τα comics, μπορείτε τώρα να απολαύσετε δωρεάν (και μάλιστα στην απλή έκδοση των εφημερίδων) και πλήρες απολαυστικό αντιεκπαιδευτικό λασπόλουτρο, αποδεδειγμένα αποτελεσματικό δια πάσαν νόσον και πάσαν μαγγανίαν, ιδιαιτέρως δε δια την κακή μοίρα αυτής της Χώρας και ημών των ιδίων. Μαζί με το επόμενο φύλο (Ιανουαρίου) θα προσφέρεται και συλλεκτική Λίθος Αναθέματος …

Όσοι έχουν χάσει τις δόσεις Λάσπης των προηγουμένων μηνών και θέλουν να αποκτήσουν την πλήρη συλλογή, μπορούν να απευθυνθούν στις εφημερίδες:

1.     «Ημερησία» της 8ης Σεπτεμβρίου 2012, άρθρο: «“Φάμπρικα” διορισμών με μαθητές – φαντάσματα, Απώλειες 400 εκατ. ετησίως», της κας Χαράς Καλημέρη,

2.     «Καθημερινή» της 7ης Οκτωβρίου 2012, άρθρο: «Αξιολόγηση, επειγόντως ! », του κ. Σταύρου Ζουμπουλάκη,

3.     «Καθημερινή» της 11ης Νοεμβρίου 2012, άρθρο: «Καθηγητές της αργομισθίας», του κ. Απόστολου Λακασά, και

4.     «Έθνος της Κυριακής» της 9ης Δεκεμβρίου 2012, άρθρο: «“Απολυτήριο” σε 8.500 δασκάλους με ψυχολογικά προβλήματα», της κας Βίβιαν Μπενέκου.

Είναι πια απολύτως προφανές ότι κανένα από τα παραπάνω δημοσιεύματα δεν είναι τυχαίο και ότι όλα εντάσσονται σε οργανωμένο σχέδιο συστηματικής απαξίωσης και σπίλωσης ενός ολόκληρου κλάδου εργαζομένων, των εκπαιδευτικών λειτουργών, με στόχο να προκαλέσουν γενικευμένη κοινωνική κατακραυγή εναντίον τους και να τους παραδώσουν ως έτοιμη λεία, βορά και θυσία στην πολιτική της τρικομματικής κυβέρνησης, που υπαγορεύει διαθεσιμότητες και απολύσεις, σε πιστή εφαρμογή των επιταγών των Μνημονιακών πατρώνων της. Στα πρώτα τρία δημοσιεύματα, οι σε διατεταγμένη υπηρεσία δημοσιογράφοι ανακήρυξαν τους εκπαιδευτικούς σε απατεώνες, τεμπέληδες, απείθαρχους, κατά σύστημα παρανομούντες και απολύτως υπεύθυνους για όλα τα δεινά της εκπαίδευσης. Ως εκπρόσωποι χιλιάδων εκπαιδευτικών, απαντήσαμε αναλυτικά και ανασκευάσαμε τεκμηριωμένα τα δημοσιεύματα αυτά με την έκδοση ισάριθμων Δελτίων Τύπου (με αρ. 007/17-9-2012, 017/9-11-2012 και 023/10-12-2012 αντίστοιχα) που στάλθηκαν σε όλα τα Μ.Μ.Ε. και βρίσκονται αναρτημένα και στο διαδίκτυο.

Με το τελευταίο δημοσίευμα ([1]) η αρθρογράφος προσάπτει τώρα στους εκπαιδευτικούς ότι έχουν ψυχολογικά προβλήματα και ψυχικές ασθένειες, υπολογίζει τον αριθμό των «προσβεβλημένων» και τους χορηγεί … «απολυτήριο», με τον προβοκατόρικο μάλιστα υπέρτιτλο «Κυβερνητική Απόφαση», και «αποκαλύπτει» την «ειλημμένη απόφαση της Κυβέρνησης» να τους εκδιώξει από την Εκπαίδευση …

Μετά την εξάντληση των Γκαιμπελικών μεθόδων «κατασκευής ενόχων» και των ψυχροπολεμικών πρακτικών με «διαρροή» ανύπαρκτων εγγράφων ως δήθεν πορισμάτων του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, η «έγκριτη δημοσιογραφία» κατέφυγε στις δοκιμασμένες ΣΤΑΛΙΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ χαρακτηρισμού των αντιφρονούντων ως «ΨΥΧΟΠΑΘΩΝ». Απομένουν τα Γκουλάγκ, τα στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας, οι πορείες θανάτου, η καύση των μαγισσών και η … πυρπόληση της Ρώμης. Κάτι σε ερήμωση, εξανδραποδισμό και καμένη γη τέλος πάντων …

Δεν θα μπούμε στον πειρασμό να αντικρούσουμε ένα προς ένα τα «επιχειρήματα», τις απόψεις και τις θέσεις της αρθρογράφου, διότι όλα τα στοιχεία που παραθέτει και επικαλείται είναι γενικόλογα, ασαφή, αναξιόπιστα, αντιφατικά και ατεκμηρίωτα. Όμως δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε το απαράδεκτο ύφος και περιεχόμενο του δημοσιεύματος όταν:

·   Ενσυνείδητα παραποιούνται αριθμητικά δεδομένα προκειμένου να δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις.

Αναγράφεται ότι «περίπου το 10%-12% των δασκάλων και των καθηγητών έχει διαγνωσθεί με κάποιας μορφής ψυχολογική νόσο…», ενώ στη συνέχεια η ίδια η δημοσιογράφος προσδιορίζει το νούμερο σε 6.000 περιπτώσεις από τους 150.000 υπηρετούντες εκπαιδευτικούς.

Αναγράφεται ότι το 35% των αναφορών που υποβάλλονται στον Κύκλο Δικαιωμάτων του Παιδιού «… αφορά στις σχέσεις μαθητών και “προβληματικών καθηγητών”…», χωρίς να δίδονται ούτε απόλυτα αριθμητικά μεγέθη (πόσες δηλαδή ήταν αυτές οι αναφορές), ούτε πόσες από αυτές αποδείχθηκαν πραγματικές κατά τον Συνήγορο του Πολίτη και πόσες αφορούσαν σε … «προβληματικούς» γονείς ή μαθητές.

·   Ενσυνείδητα τοποθετεί στην ίδια κατηγορία την «ψυχολογική πίεση» που μπορεί να υφίσταται ο εργαζόμενος, με τα «…σοβαρά ψυχολογικά νοσήματα…» που μπορούν να εκφραστούν με «…βία μέσα στην τάξη, …τοξικομανία, …παιδοφιλία, …πορνογραφία και …σεξουαλική παρενόχληση των ανυποψίαστων μαθητών».

·   Εσκεμμένα προβάλλονται πέντε (5) μεμονωμένα ακραία περιστατικά με σκοπό να τεκμηριωθούν – με βάση αυτά – αποκλίνουσες συμπεριφορές που δήθεν χαρακτηρίζουν έναν ολόκληρο κλάδο εργαζομένων, των εκπαιδευτικών.

·   Διαστρέφεται και χρησιμοποιείται εναντίον των εκπαιδευτικών ακόμη και η έρευνα του Παντείου Πανεπιστημίου, που αφορά στο έντονο εργασιακό στρές που αντιμετωπίζουν από την κακή οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και από την αντιμετώπιση συγκρουσιακών καταστάσεων λόγω της γενικότερης κατάστασης της χώρας.

Σε καμία περίπτωση δεν διαθέτουμε ούτε τα στοιχεία, ούτε την επιστημονική κατάρτιση, για να διαγνώσουμε ψυχολογικά προβλήματα ή ψυχικές ασθένειες εκπαιδευτικών, να τα αποτυπώσουμε κατά είδος, αριθμό και ποσοστά, να προσδιορίσουμε την αιτία και τον χρόνο δημιουργίας τους (πριν το διορισμό ή κατά το χρόνο άσκησης των καθηκόντων τους και εξαιτίας αυτών), πόσο μάλλον να προτείνουμε λύσεις. Το κάνει όμως με περισσή εύκολα και θράσος η αρθρογράφος, προωθώντας χωρίς αναστολές την ανθρωποφαγία της κατασκευαζόμενης και πολλά υποσχόμενης κοινωνίας – ζούγκλας.

Απεναντίας, είμαστε σε θέση να διαβεβαιώσουμε ότι ο Εκπαιδευτικός που στέκεται σήμερα «όρθιος» μέσα στην τάξη έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ και απόλυτη ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ. Όσοι αμφισβητούν αυτή την πραγματικότητα ας κάνουν μια βόλτα από τα σχολεία μας … Για όλους αυτούς τους εκπαιδευτικούς, που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία του συνόλου, δεν είχε ούτε μια λέξη να γράψει η ως άνω δημοσιογράφος …

Προσκαλούμε όλους όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για την εκπαίδευση και ασκούν το δημοσιογραφικό λειτούργημα, να ερευνήσουν σοβαρά την κατάσταση, με σκοπό να βελτιωθεί η λειτουργία των σχολείων και οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί κάτω από το βάρος των έκτακτων συνθηκών που βιώνει η χώρα. Σε αυτή τη βάση, είμαστε διατεθειμένοι και προσφερόμαστε να συμμετάσχουμε σε διάλογο, αλλά μέχρι τότε

καταγγέλλουμε

και την τελευταία αυτή συκοφαντική επίθεση προσβολής του κύρους, της αξίας και της κοινωνικής υπόστασης του Εκπαιδευτικού, που τελικό στόχο έχει το ίδιο το Δημόσιο Σχολείο, αποσκοπώντας στην οριστική διάλυσή του, ώστε να ανοίξει ο δρόμος στην ιδιωτική εκπαίδευση και να εξυπηρετηθούν επιχειρηματικά συμφέροντα.

Σε αναμονή της δημοσιογραφικής δόσης Λασπόλουτρου του μηνός … Ιανουαρίου, ευχόμαστε Καλή και Αγωνιστική Χρονιά σε όλους τους συναδέλφους.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.