ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Π.Δ.Β.Μ.&Θ.

        Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                          Αθήνα, 31/1/2012
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                             Αριθ. Πρωτ : 378
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436   -   ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210 5238973 - 2742023455               ΠΡΟΣ: ΥΠΔΒΜ&Θ
         6974000033                             1) ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
FAX: 210 5202798 - 2742024361               Κα Άννα Διαμαντοπούλου
                                                                         2) ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr                     Κα Εύη Χριστοφιλοπούλου
                         E-mail: oltee@otenet.gr                              3) ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ
                        oltee.oltee@gmail.com              Κον Αρβανιτόπουλο Κων.

1.                     ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ
  ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΑ ΕΤΗ 2008-2009-2010

Ο κλάδος των εκπαιδευτικών έχει πληρώσει και συνεχίζει να πληρώνει πολύ ακριβά την οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας το τελευταίο διάστημα.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια οι πολιτικές ηγεσίες αναγνώριζαν ότι οι εκπαιδευτικοί αμειβόταν πολύ χαμηλά για το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο που παρέχουν μέσα από τη δουλειά τους. Οι υποσχέσεις για καλύτερους μισθούς ώστε οι εκπαιδευτικοί να ζουν αξιοπρεπώς από τη δουλειά τους, ακούστηκαν από τα στόματα όλων των υπουργών παιδείας και οικονομικών όλων των κυβερνήσεων.
Οι υποσχέσεις όμως παρέμειναν στα λόγια και μάλιστα τα δύο τελευταία χρόνια οι εκπαιδευτικοί έγιναν φτωχότεροι σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Είδαν τους μισθούς τους να εξανεμίζονται, τα δώρα εορτών και αδείας να μετατρέπονται σε αντίδωρα, είδαν την αξιοπρέπειά τους να τσαλακώνεται αφού είναι υποχρεωμένοι να ζουν στα όρια της φτώχειας.
Σα να μη φτάνουν όμως όλα αυτά, οι πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων παιδείας και οικονομικών όχι μόνο δε συγκινούνται από τον οικονομικό ευτελισμό που οδήγησαν τους εκπαιδευτικούς αλλά διατηρούν και απλήρωτους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα που εργάστηκαν τα έτη 2008-2009-2010 ως αξιολογητές σχεδιαστές στα προγράμματα της πρόσθετης διδακτικής στήριξης (ΠΔΣ).
Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν και στήριξαν τα προγράμματα της Π.Δ.Σ ενώ παραμένουν απλήρωτοι από το 2008, παράλληλα καλούνται να πληρώνουν από τον πενιχρό μισθό τους αυξημένους φόρους, αυξημένα τέλη, έκτακτες εισφορές, χαράτσια και ένα σωρό άλλες κρατήσεις χωρίς να τους ρωτούν οι πολιτικές ηγεσίες αν μπορούν να ανταποκριθούν.
Καλούμε τους υπουργούς των υπουργείων παιδείας και οικονομικών να πληρώσουν άμεσα όλους τους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν ως αξιολογητές σχεδιαστές στα προγράμματα της ΠΔΣ τα σχολικά έτη 2008-2009-2010 και να σταματήσουν να καλλιεργούν με την πολιτική τους κλίμα του δεν πληρώνω – δεν πληρώνω προς τους εκπαιδευτικούς.

2.                     ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ Α΄ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ
  ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Για την αναβάθμιση του κύρους των στελεχών της διοίκησης των εκπαιδευτικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που επιλέγονται και τοποθετούνται κατά τις κείμενες διατάξεις του κεφαλαίου Β΄ του ν.3848/2010, για το χρόνο άσκησης της θητείας τους εφόσον δεν διαθέτουν το βαθμό Α΄, απονέμεται ο βαθμός Α΄ σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, ώστε οι:

·         Διευθυντές ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΣΕΚ
·         Υποδιευθυντές ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΣΕΚ,
·         Υπεύθυνοι Τομέων Εργαστηρίων ΣΕΚ – ΣΕ

να ασκήσουν με το απαραίτητο κύρος αποτελεσματικά και αμερόληπτα το σύνθετο διοικητικό, καθοδηγητικό, επιστημονικό, και παιδαγωγικό τους έργο στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν, ήτοι:

1.        Στήριξης και καθοδήγησης του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών και της σχολικής κοινότητας,
2.        Ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα διοικητικά, παιδαγωγικά και επιστημονικά,
3.         Στήριξης της εφαρμογής της εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής της σχολικής μονάδας για την εύρυθμη λειτουργία της,
4.           Συμμετοχής στα συλλογικά όργανα υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου,
5.           Στήριξης των μαθητών και των οικογενειών τους.

Η ρύθμιση θα πρέπει να εισαχθεί άμεσα γιατί αφορά την εύρυθμη και αποτελεσματική ανταπόκριση των νέων στελεχών της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τα οποία τοποθετήθηκαν και ανέλαβαν υπηρεσία στα καθήκοντά τους το σχολικό έτος 2011-2012.

3.                             ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗΣ ΤΟΥΣ.

Το Δ.Σ της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις των μελών των πρωτοβαθμίων οργανώσεων των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. που αφορούν τις ανισότητες και τις στρεβλώσεις που δημιούργησε το νέο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων ειδικά στους εκπαιδευτικούς, προτείνει να ρυθμιστούν τα παρακάτω θέματα προς αποκατάσταση της δικαιοσύνης και της ισονομίας.
Αναλυτικά οι προτάσεις της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε που βελτιώνουν τις ανισότητες στο μισθολόγιο είναι:
·               Αναγνώριση όλων  των ετών σπουδών για όλους τους εκπαιδευτικούς.
·               Για τους Π.Ε. τους κάτοχους πέραν των 4σαρων ετών σπουδών δηλ. 5ετους, 6ετους, τους κατέχοντας 2ο πτυχίο στην Τριτοβάθμια και τους κατόχους πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ – ΣΕΛΕΤΕ, αναγνώριση όλων των ετών σπουδών για μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.
·               Στους Εκπαιδευτικούς που κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο αναγνώριση 2 ετών σπουδών και 4 ετών στους κατόχους διδακτορικού για μισθολογική – βαθμολογική εξέλιξη.
·               Επί πλέον προώθηση κατά 1 έτος στους κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου και 2 ετών στους κατόχους διδακτορικού τίτλου (προσαύξηση δηλ. των ετών σπουδών κατά 50%) στην περίπτωση κατά την οποία οι κατεχόμενοι τίτλοι αναφέρονται αποκλειστικά και μόνο στην διδακτική, παιδαγωγική ή στην οργάνωση-διοίκηση της Εκπαίδευσης.
·               Δυνατότητα εξαγοράς των αναγνωρισμένων ετών σπουδών με τη ρύθμιση – καταβολή ασφαλιστικών εισφορών, για την προσμέτρηση - προσυπολογισμό στα συντάξιμα.
·               Επαναχορήγηση του επιδόματος γάμου.

4.                           ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2011-12 ΣΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
·         ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Ή ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΝΕΡΓΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΑΝΑΝ ΕΠΙΣΗΣ.
ΕΤΣΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΚΡΥΒΑΝ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΡΓΟΥ ΜΕ ΟΤΙ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΥΣ.
ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΑΝΕΡΓΩΝ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΣΤΙΓΑΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ Ή ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ. ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                              
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                       ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ