ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.


Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΕΝΩΣΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ            Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΑ 12/01/2012
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                               Αριθμ. Πρωτ.: 172
ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.-Σ.Ε.Κ. Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
                       ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 3
                       632 00 ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ
ΤΗΛ: 6977456957 & 6976288325           ΠΡΟΣ: Δ.Δ.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
E-mail : elteechal@oltee.gr           ΚΟΙΝ:1) ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Site : http://elteechal.blogspot.com    Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
                                                                              2) Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
                                                                              3) ΣΧΟΛΕΙΑ Δ.Ε.
                                                                                   ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
                                                                              4) Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
                                                                              5) Μ.Μ.Ε.


ΘΕΜΑ: « ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. »


            Τα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.), αναπόσπαστο κομμάτι της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.), αποτελούν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.), υπάγονται στις κατά τόπους Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης (Δ.Δ.Ε.), η δε λειτουργία τους – πέραν του ισχύοντος νομικού καθεστώτος γενικά για την εκπαίδευση – καθορίζεται ειδικά από το Ν. 2817/2000 και το Ν. 3699/2008 για την ειδική αγωγή και την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
            Στη Χαλκιδική λειτούργησε κατ’ αρχήν κεντρικά - γεωγραφικά - το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πολυγύρου, στη συνέχεια νότια το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ποτίδαιας, ενώ με την υπ’ αριθμ. 119175/Γ6/28-09-2009 κοινή Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. τ.Β’ Αρ. Φύλλου 2084 της 28 Σεπτεμβρίου 2009) ιδρύθηκε το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στρατονίκης το οποίο προβλεπόταν να στεγαστεί στο υπάρχον, διαθέσιμο (κενό) και κατάλληλο για τη χρήση αυτή κτίριο του τέως Γυμνασίου Στρατονίκης. Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στρατονίκης όμως, παρά τη σύμφωνη άποψη (συνηγορία) του τοπικού Δήμου Αριστοτέλη (σχετικό έγγραφο προς τη Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής με αριθ. πρωτ. 1196/24-01-2011), αλλά και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Χαλκιδικής (σχετικό έγγραφο προς τη Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής με αριθμ. πρωτ. 99/17-12-2010) με παράλληλες παρεμβάσεις και ενέργειες, μέχρι σήμερα δε λειτουργεί.
            Στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., αναφορικά με το εκπαιδευτικό προσωπικό, υπηρετεί μόνο ο επιλεγμένος από τις εκάστοτε διαδικασίες Δ/ντης, ενώ με την έναρξη της σχολικής χρονιάς - και συνήθως αρκετό χρόνο μετά - τοποθετούνται ή αποσπώνται μόνιμοι εκπαιδευτικοί ή διορίζονται αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καθηγητές.
            Επειδή πιστεύουμε ότι η κοινωνία έχει υποχρέωση να δείξει ανθρωπιά και ευαισθησία στα ιδιαίτερα αυτά παιδιά και τις οικογένειές τους, ζητούμε τη λειτουργία του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στρατονίκης από την επομένη σχολική χρονιά 2012-13 και γενικά:
Τον άμεσο καθορισμό οργανικών θέσεων και την τοποθέτηση των ενδιαφερομένων και με τα απαραίτητα ειδικά προσόντα εκπαιδευτικών. Έτσι και οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν συγκεκριμένο σχολείο για να υπηρετούν από τη 1η Σεπτέμβρη αξιοποιώντας σχετική προϋπηρεσία και προσόντα, αλλά και θα γνωρίσουν τους συγκεκριμένους μαθητές με τις ιδιαιτερότητες τους ώστε σε βάθος χρόνου να είναι περισσότερο αποδοτικοί στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Τον άμεσο μόνιμο διορισμό των αναπληρωτών που χρόνια τώρα υπηρετούν την ειδική αγωγή, για να καλύψουν τα εναπομείναντα οργανικά κενά και να ολοκληρωθεί έτσι η κάλυψη των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. με εκπαιδευτικό προσωπικό.
Να συσταθεί δημόσιος φορέας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή.
Να ενισχυθεί η λειτουργία των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., να στελεχωθούν επαρκώς, να καταγραφούν – εξακριβωθούν – τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - εν δυνάμει μαθητές - και να ιδρυθούν – λειτουργήσουν όλα τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. που χρειάζονται για να τα παρέχουν εκπαίδευση. Η πολιτεία οφείλει να μεριμνήσει ειδικά γι’ αυτά τα ειδικά παιδιά.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
         Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


       ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                                      ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ