ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

        Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                         Αθήνα, 24/01/2012
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                              Αριθ. Πρωτ: 377
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436   -   ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ: 210 5238973 - 2742023455
         6974000033
FAX: 210 5202798 - 2742024361           ΠΡΟΣ:

                                                                      1) ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΕΛΤΕΕ
                                                                      2) ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ε.Ε.
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr
                         E-mail: oltee@otenet.gr
                                oltee.oltee@gmail.com


Συνάδελφοι,

σας ενημερώνουμε για τις συναντήσεις και για τα έγγραφα που η Ομοσπονδία έχει αποστείλει στην Υπουργό, Υπηρεσιακούς παράγοντες και φορείς που εμπλέκονται στην Εκπαιδευτική Διαδικασία.

ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΑΞΙΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓ/ΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

«ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ»

Η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου –Υπουργός, Υφυπουργός- από την ανάληψη των καθηκόντων τους μέχρι σήμερα δεν δέχτηκαν να συναντήσουν τα μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΤΕΕ, των εκπροσώπων δηλαδή της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, για να συζητήσουμε τα ζητήματα που αφορούν την ΤΕΕ, παρά τα επανειλημμένα αιτήματα της Ομοσπονδίας για συναντήσεις.
            Η απαξίωση που επιδιώκει το Υπουργείο προς τους εκπροσώπους της ΤΕΕ, την οποία και επιστρέφουμε εξ ολοκλήρου, δείχνει σ’ ένα μεγάλο βαθμό την πρόθεσή του για την πορεία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
            Καταγγέλλουμε την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για την ανάλγητη και απαξιωτική συμπεριφορά που επιδεικνύουν προς το θεσμικό φορέα της ΤΕΕ, την ΟΛΤΕΕ, και ζητούμε για ύστατη φορά και Δημόσια από την Υπουργό Παιδείας να συναντήσει Εκπαιδευτικούς - Εκπροσώπους της ΤΕΕ, μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΤΕΕ για να συζητήσει μαζί τους θέματα που αφορούν το Παρόν και το Μέλλον της ΤΕΕ.
            Είναι υποχρέωση της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να δεχθεί τους Εκπροσώπους των Εκπαιδευτικών της ΤΕΕ τώρα και να εγκαταλείψει την μέχρι τώρα Αντιδημοκρατική Συμπεριφορά της, γιατί όσοι σπέρνουν ανέμους θερίζουν θύελλες.
…………………………..

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΓΓΡΑΦΟ 1

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΥΑ 81504/Δ2/19-7-2011 (ΦΕΚ 1811τ.Β/11-8-2011) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Δ.Ε. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΥΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΒΑΘΜΙΔΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
ΕΤΣΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΠΟΔΩΣΑΝ
·         ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ,
·         ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΔΩΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
·         ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΔΩΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΕΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ.
ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.
ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ΕΓΓΡΑΦΟ 2

ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΩΣ ΕΦΟΔΙΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΤΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ.

ΕΓΓΡΑΦΟ 3

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.
ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΥΣΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΔΜΘ ΕΠΕΦΕΡΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΑΝ ΚΑΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΗ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΧ ΑΠΟ ΑΡΓΟΠΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
Η ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΕΝΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΟΜΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

…………………………..


ΠΡΟΣ: ΥΠΔΒΜ&Θ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Κο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ

Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ)
σας εύχεται Καλή και Δημιουργική θητεία στο Υπουργείο Παιδείας και ζητά συνάντηση για να σας ενημερώσει για τα προβλήματα της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Περιμένουμε άμεσα την ανταπόκρισή σας γιατί τα προβλήματα στην Εκπαίδευση λύνονται με διάλογο και συναίνεση όλων των φορέων της Παιδείας.

…………………………..

Στη συνάντηση του Δ.Σ. της ΟΛΤΕΕ, στις 13-1-2012, με τον Ειδικό Γραμματέα του ΥΠΔΒΜ&Θ κ. Μιχάλη Κοντογιάννη παρουσία του συμβούλου της Υπουργού για ζητήματα ΤΕΕ Ν. Μπαλίνη τέθηκαν και συζητήθηκαν τα εξής θέματα – προβλήματα:
·           ελλείψεις εκπαιδευτικών μέχρι και σήμερα σε πολλά σχολεία κυρίως στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ.
·           ελλείψεις βιβλίων τόσο τεχνικών όσο και γενικών μαθημάτων και κυρίως μαθημάτων που μετέχουν σε Πανελλήνιες Εξετάσεις των ΕΠΑΛ. Βιβλία τεχνικών ειδικοτήτων που προμηθευόμαστε από το ελεύθερο εμπόριο σταμάτησαν από το 2009 να έρχονται στα σχολεία.
·           Για την άρνηση υπηρεσιακών παραγόντων για την έγκριση υπερωριών συναδέλφων, που διδάσκουν υπερωριακά λόγω καθυστερημένων διορισμών.
·           Για την κατάργηση των γραφείων ΕΕ, που τόσα προβλήματα έχει σωρεύσει ειδικά στον χώρο της ΤΕΕ.
Δρομολογήθηκαν διαδικασίες ώστε να επιλυθούν τα πιο πάνω γιατί βρισκόμαστε στο ……και πέντε….. υπάρχουν όμως και μη αναστρέψιμα δεδομένα…….
Όσον αφορά το μείζον ζητούμενο, η δρομολόγηση προς ψήφιση του Νόμου πλέον για το ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, παρ’ όλη την πρόθεση της Υπουργού, μένει πάνω στα γραφεία, αδρανοποιημένο από τις κομματικές αψιμαχίες των Πολιτικών μετεχόντων στη Νέα Κυβέρνηση και όχι μόνον.
Το αγκάθι, για το τι θα γίνει με το χώρο της Εκπαίδευσης στα άλλα Υπουργεία, παραμένει. Οψόμεθα.
Βέβαια οι τελευταίες νομικές εκκρεμότητες πιστεύεται ότι θα βρουν λύση.
Τελευταίες πληροφορίες διαβεβαιώνουν ότι όλα θα προχωρήσουν με αίσιο τέλος.
Επίσης αίτημα για μετοχή μας στον ΕΟΠΠΕΠ, κρίθηκε ουσιαστικό και η Ομοσπονδία δρομολόγησε τις διαδικασίες.
Το πιο σημαντικό όμως θεωρούμε ότι είναι, και προετοιμαζόμαστε, όταν το νομοσχέδιο για το ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ φτάσει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, να καταφέρουμε να παρέμβουμε με τροποποιήσεις που θα το βελτιώσουν για την καλύτερη λειτουργία της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                              
 ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                             ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΚΟΣ