ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 5η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΕΝΩΣΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                                      Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΑ 03/10/2011
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                                                     Αριθμ. Πρωτ.: 132
ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ.-Σ.Ε.Κ. Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
                       ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 3
                       632 00 ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ

Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
για την 5η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

            Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών, 5 Οκτωβρίου, το 2011 ο 18ος χρόνος εορτασμού σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως.
            Η ημέρα αυτή βρίσκει τον Έλληνα Εκπαιδευτικό αδύναμο και ανήμπορο να γιορτάσει. Τι και γιατί να γιορτάσει;
            Στο πρόσφατο παρελθόν έχει υποστεί μειώσεις, περικοπές, έχει δεχθεί φόρους και τέλη, έχει πληγεί στο ασφαλιστικό, στο συνταξιοδοτικό, … Όλα όσα, τα στοιχειώδη, που κατέκτησε τόσα χρόνια και με πολλούς αγώνες αμφησβητούνται στο εργασιακό γίγνεσθαι και αναιρούνται – ακυρώνονται.
            Έχει ενοχοποιηθεί, έχει απαξιωθεί κοινωνικά, έχει προκύψει κατά ορισμένους τεμπέλης και κατ’ άλλους κοπρίτης (μαζί με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους) από επίσημα – κυβερνητικά χείλη πάντα. Αυτόν τον εκπαιδευτικό που την ίδια ώρα άλλα χείλη (του πολιτικού του προϊσταμένου τη φορά αυτή) τον θέλουν ¨συνεργάτη¨ στην ¨αναβάθμιση της εκπαίδευσης¨, στο ¨νέο σχολείο¨ όπου είναι ¨πρώτα ο μαθητής¨.
            Αυτόν τον εκπαιδευτικό χρειάζεται η εκπαίδευση; Και σε πιο σχολείο; Αυτό που έχει κτιριακά προβλήματα και ελλείψεις, ανύπαρκτες υποδομές και εξοπλισμό, στερείται και των πόρων για την κάλυψη των στοιχειωδών λειτουργικών αναγκών; Και μέσα από ποια εκπαιδευτική πολιτική; Αυτήν χωρίς σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία; Με DVD και φωτοτυπίες;
            Μήπως δεν είναι τυχαία όλα τα παραπάνω και υπάρχει σχέδιο παράδοσης – παραχώρησης της Δημόσιας δωρεάν(;) εκπαίδευσης στα καραδοκούντα ιδιωτικά – επιχειρηματικά συμφέροντα; Αν όχι και θεωρούμε ότι η Παιδεία είναι κοινωνικά αγαθά και υποχρέωση του κράτους σ’ όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες, τότε ένας είναι ο δρόμος. Να σταματήσει η ομηρία, η εφεδρεία, ο διωγμός, η εξαθλίωση του εκπαιδευτικού, να καταξιωθεί κοινωνικά, να αμοιφθεί αξιοπρεπώς, να επιμορφωθεί κατάλληλα και να λειτουργήσει σ’ ένα πράγματι ¨νέο σχολείο¨ όπου η εκπαιδευτική πολιτική δεν θα είναι τζάμπα και το ¨πρώτα ο μαθητής¨ θα έχει περιεχόμενο και ουσία.
            Ο φετινός εορτασμός ας αποτελέσει, σημειολογικά, την απαρχή για μια άλλη θέση και ρόλο του εκπαιδευτικού στο σχολείο και την κοινωνία.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                        Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

       ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                                                                   ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ