ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αχιλλέως 37 - 41 & Μυλλέρου, 104 36 Αθήνα
τηλέφωνο: 210-5238973, fax: 210-5202798
ηλεκτρον. σελ.: http://www.oltee.gr, facebook: group Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
πληροφορίες: Σεραφείμ Κερασιώτης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., τηλ.: 6936-449284
Αθήνα, 16-11-2012
 Αριθμ. Δ.Τ.: 019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τα «Σχέδια» της Κυβέρνησης για τον Εκπαιδευτικό

Μέσα από τις εντεταλμένες δημοσιεύσεις σε Μ.Μ.Ε., διαμορφώνεται μεθοδευμένα από καιρό η ενοχοποίηση και απαξίωση του εκπαιδευτικού και ετοιμάζεται η κοινωνία όχι μόνο να αποδεχθεί σαν αναγκαία, αλλά και να επιβραβεύσει ως «δίκαια» και «απαραίτητα» όλα τα μέτρα που ορίζει η Τρόικα και επιχειρεί να επιβάλλει η Τρικομματική Μνημονιακή Κυβέρνηση.
Μέτρα που, επικαλούμενα την επιχειρούμενη «αναβάθμιση» και «εξυγίανση» της Παιδείας, αποκαλύπτεται ότι στοχεύουν μονοσήμαντα στις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, μέσα από εννέα (9) απλά και «προφανούς σκοπιμότητας» επί μέρους βήματα.
Βήμα 1ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ του εκπαιδευτικού μέσω της εφαρμογής του Ενιαίου Μισθολόγιου – Βαθμολόγιου από το Νοέμβριο του 2011 αλλά και τη συνεχή επιβάρυνσή του με επιπλέον φόρους, χαράτσια, εισφορές κλπ. Ο Υπουργός Παιδείας δηλώνει κατόπιν ότι «κατανοεί το πρόβλημα και το Υπουργείο Παιδείας φρόντισε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί, κυρίως της επαρχίας, να πηγαίνουν να τρώνε στις φοιτητικές λέσχες ή σε στρατιωτική λέσχη αν υπάρχει κοντά κάποιο στρατόπεδο» !!! Για να ζεσταθούνε; Αφού δεν μπορούν να έχουν θέρμανση στο σπίτι ας μένουν περισσότερες ώρες στο σχολείο… Αλλά και εκεί δεν υπάρχει θέρμανση !! Για το λόγο αυτό «προνόησε» να είναι οι τάξεις μικρές και να έχουν από 30 μαθητές η κάθε μια ! Καθηγητές και μαθητές ας εμπνέονται από την εικόνα του Κυρίου, που γεννήθηκε σε φάτνη αλόγων και ζεσταινόταν από τα …χνώτα τους …
Βήμα 2ο: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ του εκπαιδευτικού, ο οποίος «κηρύχθηκε» ένοχος για όλα τα κακώς κείμενα της Παιδείας, στοχοποιήθηκε και η Κυβέρνηση προχωρά …«δημοκρατικά» στην υλοποίηση των ήδη ειλημμένων αποφάσεων της, μέσω προσχηματικής «διαβούλευσης» …επτά ημερών, χωρίς όμως τον διάλογο με τους Φορείς που είχε προαναγγείλει …
Βήμα 3ο: ΣΥΓΧΝΩΝΕΥΣΕΙΣ και ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ σχολικών μονάδων, που κατά τη διάρκεια ακόμη της υποβολής σχετικών προτάσεων από τους Δήμους, τους Φορείς της Εκπαίδευσης και τους Υπηρεσιακούς παράγοντες (σύμφωνα πάντα με τα όσα όριζε η εγκύκλιος του Υπουργείου), ο Υπουργός Παιδείας «προσδιόρισε» με δηλώσεις του στο 10% των υφισταμένων σχολείων, δηλαδή «προέβλεψε» συγχώνευση - κατάργηση περίπου 1.500 σχολείων, επιπλέον όσων έκλεισαν την περσινή σχολική χρονιά.
Βήμα 4ο: ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ κατά 2 – 3 ώρες την εβδομάδα, με σκοπό να λυθεί και το πρόβλημα των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό !
Βήμα 5ο: ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ εκπαιδευτικών που θα προκύψουν από τα προηγούμενα βήματα.
Βήμα 6ο: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ εκπαιδευτικών σε περιπτώσεις υπεραριθμίας με απόφαση πλέον του ιδίου του Υπουργού Παιδείας «…από Διεύθυνση σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, από σχολείο σε σχολείο σε όλη την επικράτεια ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης και οργανικής θέσης» για «…το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος και με δαπάνη του Δημοσίου…» (βλ. πρόσφατη αντικατάσταση του στοιχείου α΄ της παρ. 1 του Κεφαλαίου β΄ του άρθρου 16 του ν. 1566/1985) !!
Βήμα 7ο: ΑΡΣΗ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το από 12-11-2012 έγγραφο που διαβίβασε το Υπουργείο στη Βουλή ότι «Οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι, εφόσον αυτές οι θέσεις υφίστανται» !!!
Βήμα 8ο: ΑΡΓΙΑ των εκπαιδευτικών που δεν θα αποδεχθούν τη μετάθεσή τους από τον Υπουργό Παιδείας, ακόμα και όταν αυτή συνεπάγεται τη διάλυση της οικογένειάς τους … Με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου που αφορούν τη Δημόσια Διοίκηση, η κυβέρνηση άλλαξε άρδην το ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ των Δημοσίων Υπαλλήλων. Πέραν του ότι εισάγει σε μαζική βάση το μέτρο της αργίας, καταργεί ουσιαστικά το τεκμήριο της αθωότητας του υπαλλήλου και κραδαίνει μια ανεξέλεγκτα αιωρούμενη δαμόκλειο σπάθη πάνω από τα κεφάλια των υπαλλήλων, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα ακόμα και για πολιτικές διώξεις !
Βήμα 9ο: ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ εκπαιδευτικών.
Απ’ όλα τα παραπάνω καθίσταται προφανής ο στόχος, όχι μόνο της καταπάτησης – κατάργησης και λεηλάτησης κάθε εργασιακού δικαιώματος, αλλά και της καταρράκωσης της ίδιας της τιμής και της υπόληψης του εκπαιδευτικού – πολίτη.
Τώρα μπορεί να «παίζει» κυβερνητική διαφήμιση, ανάλογη της αντίστοιχης τηλεοπτικής, με «πρωταγωνιστή» τον εκπαιδευτικό στο: «Είσαι καθηγητής; Πάμε ΣΤΟΙΧΗΜΑ;»  !!
Καλούμε την Κυβέρνηση να μην το «πάει» αυτό το ΣΤΟΙΧΗΜΑ, για να μη βρεθούμε ως πολίτες αυτής της Χώρας στη δυσάρεστη θέση να διαπιστώσουμε ότι εξευτελίζοντας και ποδοπατώντας τον Εκπαιδευτικό, βλάπτουμε κατ’ αρχήν την Εκπαίδευση, στη συνεχεία την ΠΑΙΔΕΙΑ, και τέλος το ΜΕΛΛΟΝ της Πατρίδας μας και την προσδοκία των ΠΑΙΔΙΩΝ μας για ένα καλύτερο αύριο.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.