ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρελθόν βιώσαμε πολλές αποτυχημένες εκπαιδευτικές "μεταρρυθμίσεις". Η επερχόμενη "Αναβάθμιση" - "Πρώτα ο Μαθητής", όπως αναφέρεται, θα αφορά και το "Νέο Σχολείο" - "Τεχνολογικό Λύκειο" της πολύπαθης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - Τ.Ε.Ε., σχεδιάζεται δε με "πρωταγωνιστή" και "κυρίαρχο" τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τον πρόσφατο Νόμο για την "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση ...".

Η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ επαναλειτούργησε και δραστηριοποιείται με σκοπό την καταγραφή των σχετικών τοπικών, σε επίπεδο νομού, ιδιαιτεροτήτων και την επίλυση των εδώ συγκεκριμένων προβλημάτων, αλλά και τη δημιουργία, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία (Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.) σε επίπεδο επικράτειας, αυτού του μετώπου που όχι μόνο θα αποκρούσει την πολύπλευρη και πρωτόγνωρη επίθεση σε εργασιακό, ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, μισθολογικό και όλα τα άλλα δικαιώματα - κεκτημένα με αγώνες των εκπαιδευτικών, αλλά και θα στοχεύει στη διασφάλιση μιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχει ανάγκη και χρειάζεται ο τόπος, αξίζει στον Έλληνα πολίτη και τιμά την Ελληνική κοινωνία.

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

19-20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011, ΔΙΗΜΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΠΑΝΣΚΟ


Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                          Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΑ  22/02/2011
ΕΝΩΣΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ

Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της
ΕΝΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
π ρ ο σ κ α λ ε ί
τα μέλη, την εκπαιδευτική κοινότητα και όλους τους φίλους
στο οικογενειακό – εκδρομικό Σαββατο-Κύριακο,
που θα πραγματοποιηθεί στις 19-20 Μαρτίου 2011
στο Μπάνσκο Βουλγαρίας, με το συνημμένο Πρόγραμμα.

Δηλώσεις συμμετοχής, μέχρι την Παρασκευή 11 Μαρτίου, με την υποβολή του συνημμένου εντύπου και την προκαταβολή ποσού τριάντα ευρώ (30 €) το άτομο.

Πληροφορίες από τα μέλη του Δ.Σ.:
ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ τηλ: 6945752224
ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ τηλ: 6976288325, ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ τηλ: 6977456957,
ΟΡΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ τηλ: 6974064131, ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ τηλ: 6947708732

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ


 
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΚΔΡΟΜΗ  Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΣΤΟ ΜΠΑΝΣΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟ/ΚΥΡΙΑΚΗ 19/20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
ΣΤΟΙΧΕΙΑ & ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΠΙΘΕΤΟ

ΟΝΟΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ / ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (e-mail)

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ



            Επιθυμώ να συμμετέχω, σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία δήλωσης, στην εκδρομή που διοργανώνει η Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, στο ΜΠΑΝΣΚΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ, στις 19 – 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011.
            Γνωρίζω το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ της ΕΚΔΡΟΜΗΣ με το οποίο συμφωνώ και το αποδέχομαι.
            Γνωρίζω, ακόμη, ότι, για την εγκυρότητα και κατοχύρωση της δηλούμενης συμμετοχής μου, απαιτείται η προκαταβολή, μέχρι την Παρασκευή 11 Μαρτίου, χρηματικού ποσού τριάντα ευρώ (30 €) ανά άτομο. Την ολοκλήρωση – εξόφληση της οικονομικής μου υποχρέωσης θα πραγματοποιήσω κατά την αναχώρηση της εκδρομής.
            Για διευκρινήσεις – πληροφορίες, προκαταβολές, αναφορά προβλημάτων –κωλύματος, κλπ, στα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Χαλκιδικής:
ΗΛΙΑΔΗ ΑΓΓΕΛΟ τηλ: 6976288325, ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΙΩΑΝΝΗ τηλ: 6977456957,
ΟΡΛΗ ΑΝΔΡΕΑ τηλ: 6974064131, ΦΟΡΤΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ τηλ: 6947708732

ΤΟΠΟΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ……………………………………………………..
ΥΠΟΓΡΑΦΗ




ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

…………………………………………………………………

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αυτό το ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, συμπληρωμένο, πρέπει να αποδοθεί: στον Πρόεδρο (Σταματιάδη Σταμάτη τηλ: 6945752224) ή στα Μέλη του Δ.Σ. της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, ή να αποσταλεί, είτε ηλεκτρονικά, μετά από σάρωση (με scanner), στη διεύθυνση elteechal@oltee.gr , είτε με fax στον αριθμό 23730 24423.




MOUDANIA TOURS           ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
7 Omonia Sq. N. Moudania P.C 63200 Chalkidiki-Greece
Tηλ. 23730 22888  & 21450,  Fax 23730 65101
ΑΦΜ 041237498   Δ.Ο.Υ. Νέων Mουδανιών   Αρθμ.Αδείας  ΕΟΤ   09.38.Ε.61.00.00484.0.0

Σας προσκαλούμε σε μία απόδραση με πολλές εκπλήξεις
Σε μία κοντινή γωνιά που μας υπόσχεται ανανέωση, ξεγνοιασιά, απόλαυση στη φύση
και χαλάρωση στα spa που μας προσφέρει το πολυτελές ξενοδοχείο μας.
Επιλέξαμε και σας προτείνουμε σαν προορισμό το Μπάνσκο, βρίσκεται στον εθνικό δρυμό του βουνού Πίριν!
Εσείς να πάρετε μόνο γρήγορα την απόφαση να συμμετέχετε στην χαρούμενη παρέα της εκδρομής, για να μην χάσετε το όνειρο.
 Η οργάνωση είναι φροντίδα δική μας.

1η μέρα 19-03-2011: Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΑ-ΣΥΝΟΡΑ(180 χιλ) - ΜΠΑΝΣΚΟ(110 χιλ)
Αναχώρηση από Νέα Μουδανιά στις 07.00 και από Θεσσαλονίκη στις 07.30. Έλεγχος συνόρων του Προμαχώνα, στάση στα αφορολόγητα. Άφιξη νωρίς στο Μπάνσκο, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.
Πρώτη γνωριμία με την πόλη.
Περιήγηση - ξενάγηση στα παραδοσιακά δρομάκια στο κέντρο της πόλης, με τα παραδοσιακά κτίρια και την κεντρική εκκλησία, που αναδεικνύουν την ιστορία
και τον πολιτισμό του τόπου.
Επίσης αφιερώστε χρόνο για πολλές μικρές απολαύσεις στο ξενοδοχείο, στην πισίνα, σε μασάζ…ή χαλαρά σε κάποια παραδοσιακή ταβέρνα. Δείπνο και διανυκτέρευση.

2η μέρα 20-03-2011: ΜΠΑΝΣΚΟ – ΣΑΝΤΑΝΣΚΙ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Ένα καλό πρωινό και στη συνέχεια θα ανεβούμε με το τελεφερίκ στο χιονοδρομικό κέντρο κάνοντας μια πανέμορφη διαδρομή.
Οι σύγχρονες χιονοδρομικές πίστες για τους σκιέρ και για τους υπόλοιπους το πανέμορφο τοπίο σας μεταφέρει σε άλλο κόσμο έξω από την πραγματικότητα.
Χρόνος ελεύθερος για να απολαύσετε ένα καφέ και να φωτογραφηθείτε στο πανέμορφο τοπίο.
Το μεσημέρι παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής. Στάση για καφέ στο Σαντάνσκι και ίσως μας περισσεύουν leva για να τα καταναλώσουμε σε διάφορα δώρα.
Επιστροφή το βράδυ,αφού αποβιβάσουμε και στη Θεσσαλονίκη, στα Νέα Μουδανιά.

 

Τιμή συμμετοχής 65 ευρώ/άτομο σε δίκλινο δωμάτιο

Περιλαμβάνει:
1)    Μεταφορά με τουριστικό λεωφορείο
2)    Διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο 4**** (με πισίνα και spa)
3)    Ένα πρωινό - μπουφέ
4)    Ένα Δείπνο
5)    Όλες οι παροχές στο ξενοδοχείο στα spa
6)    Συνοδό του γραφείου.
7)    Ασφάλεια Αστικής ευθύνης ταξιδιωτών.
Δεν περιλαμβάνει: Ότι δεν αναφέρεται στο πρόγραμμα

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Tαξιδεύετε με καινούρια ταυτότητα και παλιές σε καλή κατάσταση (δεκαετίας), τα παιδιά κάτω των 12 χρονών χρειάζονται διαβατήριο.
 

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ - ΙΔΡΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ Τ.Ε.Ε. ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΤΑΜΑΤΗ
ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ – ΙΔΡΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ Τ.Ε.Ε. ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
ΕΡΩΤΗΣΗ: Είναι γνωστό ότι σχεδιάζεται, από πλευράς Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ), νέο πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων από το σχολικό έτος 2011 – 2012. Ποιες είναι οι θέσεις σας στο επίκαιρο θέμα των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολικών μονάδων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη Χαλκιδική;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) της Ένωσης Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) Χαλκιδικής αποφάσισε και πρότεινε, με έγγραφό του (αριθ. πρωτ. 100/21-01-2011) προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) Χαλκιδικής και κοινοποίησή του σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, αναλυτικά για κάθε τύπο σχολείου της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.), τα εξής:
1)      ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ (ΕΠΑ.Λ.) ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Διατήρηση όλων των τομέων – ειδικοτήτων και με το νέο καθεστώς σχολείου (¨Τεχνολογικό Λύκειο¨;) για όλα τα υφιστάμενα στη Χαλκιδική ΕΠΑ.Λ. και με, όπως μέχρι σήμερα, πρωινό ωράριο λειτουργίας.
Με γνώμονα την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της Τ.Ε.Ε. διαμορφώσαμε αυτή τη θέση, με κριτήριο τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα της Χαλκιδικής, τη στοιχειώδη έως υποτυπώδη υφιστάμενη συγκοινωνιακή κάλυψη, τη δυσκολία πρόσβασης λόγω του κακού οδικού δικτύου, ειδικά στην ορεινή περιοχή ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, αλλά και τις μεγάλες γενικά χιλιομετρικές αποστάσεις που προκαλούν – απαιτούν μεγάλο χρόνο για την κάλυψη της διαδρομής μετακίνησης των μαθητών προς και από το σχολείο. Ακόμη με την εφαρμογή του ¨Καλλικράτη¨ και τη δημιουργία των πέντε μεγάλων Δήμων, αντιστοιχεί από ένα ΕΠΑ.Λ. σε κάθε Δήμο και συγκεκριμένα το ΕΠΑ.Λ. Αρναίας στο Δήμο Αριστοτέλη, το ΕΠΑ.Λ. Πολυγύρου στον ομώνυμο Δήμο, το ΕΠΑ.Λ. Νικήτης στο Δήμο Σιθωνίας, το ΕΠΑ.Λ. Κασσάνδρας στον ομώνυμο Δήμο και το ΕΠΑ.Λ. Ν. Μουδανιών στο Δήμο Νέας Προποντίδας. Προέκυψε δηλαδή το ζητούμενο, ακόμη και για λόγους κοινωνικής ισορροπίας και δικαίου, κάθε Δήμος να έχει το δικό του Τεχνικό Σχολείο και έχοντας πλέον και τη δυνατότητα, μέσω των όσων ορίζει ο ¨Καλλικράτης¨, να καθορίζει τη λειτουργία του αποβλέποντας στην κάλυψη των τοπικών αναγκών σε τεχνικό ανθρώπινο δυναμικό.
2)      ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (ΕΠΑ.Σ.) ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Για τη μόνη, παραμένουσα σε λειτουργία, στη Χαλκιδική, ΕΠΑ.Σ. των Μουδανιών, διατήρηση της λειτουργίας της με το νέο τύπο σχολείου, σε κατά προτίμηση εσπερινό ή εναλλακτικά απογευματινό ωράριο όπως δηλαδή είναι και σήμερα. Επιβάλλεται, σ’ ολόκληρη τη Χαλκιδική και μάλιστα στο μεγαλύτερο πληθυσμιακά Δήμο της (Νέας Προποντίδας), να λειτουργεί τουλάχιστον ένα εσπερινό τεχνικό σχολείο για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών εργαζομένων, ενηλίκων κλπ. Καλείται δε το σχολείο αυτό, εξ αντικειμένου, λόγω του γεωγραφικού χώρου αλλά και του μαθητικού κοινού στο οποίο απευθύνεται, να διευρύνει τη γκάμα των ειδικοτήτων που λειτουργεί. Σχετικό αίτημα του Συλλόγου των Διδασκόντων στην ΕΠΑ.Σ., στο οποίο είχε συνηγορήσει η εκπαιδευτική του Νομού Αρχή (Δ/νση Β΄/θμιας Εκπ/σης), η οικεία Δημοτική αλλά και η μέχρι πρότινος Νομαρχιακή Επιτροπή Παιδείας, για την ίδρυση νέων ειδικοτήτων (αμαξωμάτων, αμπελουργίας – οινοποιίας, βοηθών φαρμακείων, αισθητικής τέχνης), δεν έχει ακόμη από το Υπουργείο απαντηθεί.
3)      ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (Σ.Ε.Κ.) ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Διατήρηση της λειτουργίας των Σ.Ε.Κ., Ν. Μουδανιών και Πολυγύρου, των δύο δηλαδή μεγαλύτερων αστικών κέντρων και εδρών των μεγαλύτερων πληθυσμιακά Δήμων (Νέας Προποντίδας και Πολυγύρου αντίστοιχα) της Χαλκιδικής. Τα Σ.Ε.Κ. αυτά, πέραν της υποστήριξης της πρακτικής εξάσκησης των μαθητών των σχολείων της Β΄/θμιας Τ.Ε.Ε. αλλά και των δύο Ι.Ε.Κ. (Ν. Μουδανιών και Πολυγύρου) που λειτουργούν στη Χαλκιδική, θα μπορούσαν, προτείνουμε, να υποστηρίζουν εργαστηριακά (Πληροφορική, Τεχνολογία, κλπ) και τα υπόλοιπα σχολεία της Β΄/θμιας Εκπ/σης (Γυμνάσια και Λύκεια) που λειτουργούν στις πόλεις αυτές. Αναλυτικότερα η πρόταση περιλαμβάνει τη μεταφορά των εργαστηρίων (των Γυμνασίων και Λυκείων) σε χώρους (υφιστάμενους ή δημιουργούμενους) ευθύνης των Σ.Ε.Κ. και αποβλέπει στην οργανωμένη – προγραμματισμένη, μεθοδικότερη και αποτελεσματικότερη συντήρηση των εργαστηρίων με αποτέλεσμα τη διασφάλιση καλύτερης, ομαλότερης - εύρυθμης λειτουργίας στο σύνολό τους και γενικά τη διαφύλαξη της καλής κατάστασης, της αξιοπιστίας και μακροζωίας των σαν δημοτικών περιουσιακών στοιχείων. Κάτω από προϋποθέσεις και με την ενδυνάμωση - ενίσχυση του θεσμού και του ρόλου των Σ.Ε.Κ., η λειτουργία τους θα μπορούσε να επεκταθεί προς όφελος και της Α΄/θμιας Εκπ/σης με την παροχή μέσων και υπηρεσιών για την πρακτική εξάσκηση (πληροφορική κλπ) και των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων των πόλεων που τα Σ.Ε.Κ. εδρεύουν.
4)      ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Διατήρηση της λειτουργίας των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Νέας Ποτίδαιας, στη Νότια – παραθαλάσσια, Πολυγύρου στην Κεντρική και έναρξη λειτουργίας (από το Σεπτέμβριο 2011) του ιδρυθέντος (από το Σεπτέμβριο 2009) Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στρατονίκης, στην Βόρεια – ορεινή Χαλκιδική, σύμφωνα και με την πρόσφατη σχετική έγγραφη (Αριθμ. Πρωτ. 99/17-12-2010) πρότασή μας προς τη Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής. Να σημειώσουμε, για μία ακόμη φορά, ότι η ύπαρξη και λειτουργία τουλάχιστον αυτού του τύπου σχολείων αποτελεί τη στοιχειώδη εκπλήρωση των υποχρεώσεων της πολιτείας, προς την ειδική αυτή κατηγορία παιδιών και όχι μόνο πρέπει να εξαιρεθεί όλων των διαδικασιών περί ¨συνενώσεων¨, αλλά και να μην υπόκειται σε κανένα άλλο λογιστικό – οικονομικό κριτήριο ή περιορισμό.
Οι παραπάνω αποφάσεις – προτάσεις ελήφθησαν προς όφελος του μαθητή, των Σχολείων της Β’/θμιας και γενικά της Τ.Ε.Ε. στη Χαλκιδική, με παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά κριτήρια, σε μια προσπάθεια διαφύλαξης - διατήρησης της απαραίτητης - αναγκαίας ηρεμίας και στην εκπαιδευτική κοινότητα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιες οι θέσεις, επί των προτάσεων σας, της Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής; Γνωρίζετε σχετικά;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Δ/ντής της Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής, ο κ. Ταπανίδης, όχι μόνο ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στην εκπαίδευση από την Τ.Ε.Ε. και μάλιστα από τη Χαλκιδική (από το σχολείο των Ν. Μουδανιών), αλλά την υπηρέτησε από όλες τις θέσεις ευθύνης. Είναι βαθιά γνώστης όλων των θεμάτων της Τ.Ε.Ε. και δείχνει πάντα ιδιαίτερη ευαισθησία, προσπαθώντας να δώσει λύσεις σε όλα τα προβλήματα που την απασχολούν. Δεν είναι απλά και μόνον σύμφωνος με τις προτάσεις μας αλλά, πέραν και των ταυτόσημων εισηγήσεων του, προσπαθεί για να γίνουν αποδεκτές.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σίγουρα είναι αναγκαίο να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις συνεργασίας των υπηρεσιακών παραγόντων με τους εκπαιδευτικούς, τους λοιπούς φορείς και τους ΟΤΑ. Είναι, ακόμη, γνωστό ότι η άποψη των Δήμων (Επιτροπών – Συμβουλίων) θα συντελέσει καθοριστικά στη διαμόρφωση και λήψη της σχετικής, από το Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ, απόφασης. Τι γνωρίζετε για τις θέσεις των Δήμων;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι παραπάνω προτάσεις – εισηγήσεις του Δ.Σ. της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. κοινοποιήθηκαν στους Δημάρχους και τα Δημοτικά Συμβούλια όλων των νέων Δήμων της Χαλκιδικής. Διαβιβάσθηκαν εκ νέου στις 28-01-2011 (έγγραφό μας με αριθ. πρωτ. 103) μαζί με επιστολή της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. (αριθ. πρωτ. 90/26-01-2011) απευθυνόμενη στους Δήμους ανά την επικράτεια καλώντας τους μέσω των Δημοτικών Επιτροπών Παιδείας, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις και τα Γραφεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τις Συνδικαλιστικές Εκπαιδευτικές Ενώσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας (Γενικής και Επαγγελματικής) Εκπαίδευσης, τις Ενώσεις Γονέων και Κηδεμόνων και τις Παραγωγικές Τάξεις, να αποστείλουν μέσω των Δημοτικών Συμβουλίων, τεκμηριωμένες προτάσεις προς το Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ, όσον αφορά τα θέματα των συγχωνεύσεων, ιδρύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων και να μη δώσουν την ευκαιρία στην πολιτική ηγεσία του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ να αιφνιδιάσει και να προχωρήσει αυθαίρετα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων που θα είναι σε βάρος των δημοτών και της τοπικής κοινωνίας του κάθε Δήμου. Στο διαβιβαστικό μας παρακαλούσαμε τους Δήμους για τις δικές τους ενέργειες, υποβάλλοντας την πρόταση – επιθυμία και πρόθεσή μας, παραμένοντας στη διάθεσή τους, να παρέχουμε οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση. Ακόμη με επιστολή μας (αριθ. πρωτ. 107/11-02-2011), προς τους Δημάρχους και τα Δημοτικά Συμβούλια των Δήμων Χαλκιδικής, ενόψει της συγκρότησης των Δημοτικών Επιτροπών Παιδείας και τον ορισμό των μελών τους, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στον «Καλλικράτη» για τη συμμετοχή των Συνδικαλιστικών Οργανώσεων, γνωρίσαμε την πρόθεση – επιθυμία της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., Συνδικαλιστικής Ένωσης των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής, να συμμετέχει με εκπρόσωπό της, παρακαλώντας και πάλι για τις ενέργειές τους.
Μετά τα παραπάνω ο Δήμος Νέας Προποντίδας και μόνο, με έγγραφό του, ζήτησε να ορίσουμε εκπρόσωπό μας για να συμμετέχει σαν μέλος στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας και απεύθυνε πρόσκληση για τη συμμετοχή, του ομιλούντα Προέδρου της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Χαλκιδικής, στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την προσεχή Τετάρτη 23-02-2011, με θέμα «Ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση σχολικών μονάδων του Δήμου». Οφείλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στη Δημοτική Αρχή (Δήμαρχο κ. Ιορδανίδη, Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Καρρά και Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Σαπουντζή) Νέας Προποντίδας, για το ενδιαφέρον τους για την Εκπαίδευση γενικότερα αλλά και ειδικότερα για την Τ.Ε.Ε. Τους αξίζουν συγχαρητήρια, για την προσπάθεια, το ζήλο και την αφοσίωση στα θέματα που απασχολούν την κοινωνία που εκπροσωπούν και τα συμφέροντα της οποίας καλούνται να εκφράσουν. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο τους.
Οφείλουμε ακόμη να αναφέρουμε το ενδιαφέρον που εκδήλωσε ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Πάχτας σε επιστολή που του αποστείλαμε αναφορικά με την έναρξη λειτουργίας του, από το Σεπτέμβριο του 2009, ιδρυμένου Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Στρατονίκης. Ο κ. Πάχτας επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον ομιλούντα και εν συνεχεία απέστειλε έγγραφο στη Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής εκφράζοντας την επιθυμία του Δήμου Αριστοτέλη για τη λειτουργία του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Στρατονίκης.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Θεωρείτε ότι ο διάλογος και η υποβολή προτάσεων έχει ουσιαστικό χαρακτήρα; Ενδιαφέρουν, πιστεύετε την πολιτική ηγεσία του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ οι θέσεις που υποβάλλετε εσείς οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι υπηρεσιακοί παράγοντες, οι λοιποί φορείς, οι Ο.Τ.Α. κλπ ή μήπως ο διάλογος είναι προσχηματικός και οι αποφάσεις ειλημμένες; Ποια η άποψη σας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Υπηρετώντας τη ¨Δημόσια, Δωρεάν Παιδεία υψηλής ποιότητας για όλους¨, υιοθετώντας το «αλλάζουμε Παιδεία για να αλλάξουμε την Ελλάδα», πιστεύοντας ότι πρέπει ¨ το εκπαιδευτικό μας σύστημα να γίνει ο φάρος όλων των αλλαγών¨, επειδή σίγουρα ¨ο πρωταγωνιστής στην υλοποίηση των πολιτικών στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι ο εκπαιδευτικός, με κέντρο του εκπαιδευτικού συστήματος το μαθητή¨ και σύμφωνα πάντα με την ομιλία της Κας Διαμαντοπούλου Υπουργού Δ.Β.Μ.Θ. (19/1/2011 στη Συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας – ΕΣΥΠ) ¨οι μεγαλύτερες αλλαγές στη χώρα έγιναν τις πιο δύσκολες περιόδους και οι εκπαιδευτικοί έχουν δώσει ιστορικά δείγματα πρωτοπορίας σε όλες αυτές τις δύσκολες περιόδους¨, μετά την έναρξη (20/1/2011) της Δημόσιας Διαβούλευσης (λήξη στις 24/1/2011, γιατί;) με θέμα: «Κριτήρια συνενώσεων και ιδρύσεων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», συμμετέχουμε και καταθέτουμε προτάσεις θεωρώντας κι εμείς ότι: ¨Ένας τέτοιος διάλογος δεν κρίνεται από την απουσία, κρίνεται από τη συμμετοχή και η συμμετοχή δεν κρίνεται από τις γενικότητες ή από τη μαχητικότητα, κρίνεται από τις προτάσεις¨. Δεν θέλουμε να αμφισβητήσουμε κατ’ αρχήν τη δήλωση της Υφυπουργού Κας Χριστοφιλοπούλου (21/1) ότι «Η λογική των συνενώσεων και των ιδρύσεων είναι εκπαιδευτική και τα κριτήρια πρωτίστως παιδαγωγικά». Ας είμαστε όμως συγκρατημένα επιφυλακτικοί αλλά πάντα αισιόδοξοι. Πράγματι, ελπίζουμε και για την Υπουργό μας, όπως αναφέρει, να ¨Έχει διαμορφωθεί σε όλους μια αντίληψη ότι αυτός ο χώρος της Παιδείας, αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, δεν πρέπει να περιορίζεται σε μια πολιτική, που την ασκεί ένας Υπουργός, ή που προτείνεται από ένα κόμμα. Ή θα αποτελέσει εθνική αποστολή στην οποία θα συμμετέχουμε όλοι χωρίς δογματισμούς, ή αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα. Σε αυτή την εθνική αποστολή, πρωταγωνιστές δεν μπορεί παρά να είναι οι εκπαιδευτικοί -που καλούνται να την υλοποιήσουν. Υπηρέτες της αλλά και εμπνευστές της, δεν μπορεί παρά να είναι οι πολιτικοί. Όλοι μας έχουμε τεράστιο εθνικό χρέος. Καθένας από τη μεριά του, χωρίς υπερβολές, χωρίς ρητορείες, χωρίς θεατρινισμούς και κρινόμενος από το μέτρο της συμμετοχής του και όχι της απουσίας του, μπορεί να απαντήσει στα ζητούμενα και στις προκλήσεις της εποχής και των καιρών¨.
-      Σας ευχαριστούμε κ. Σταματιάδη για τις απαντήσεις σας, ευχόμαστε σύντομα να έχουμε καλά νέα για την Τ.Ε.Ε. της Χαλκιδικής και ελπίζουμε σύντομα να έχουμε μία ακόμη συνέντευξή σας για να μας ενημερώσετε για τις υπόλοιπες δράσεις, προτάσεις, εκδηλώσεις της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Χαλκιδικής στην οποία οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ιδιαίτερη κινητικότητα.
-      Κι εγώ σας ευχαριστώ. Στη διάθεσή σας. Ευχαριστούμε και για τα καλά σας λόγια.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε. ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ε.Δ.Β.Μ. ΤΟΥ ΕΣΠΑ

        Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

 ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ                                Αθήνα, 12 / 2 / 2011
             ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                                          Αριθ Πρωτ : 115
          Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ  37
Τ.Κ  10436    -   ΑΘΗΝΑ                 ΠΡΟΣ :1) ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΗΛ: 210 5238973    - 210 5121399            κα Άννα Διαμαντοπούλου
         210 6932798177                              2) ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
FAX: 210 5202798     - 210 5121399            κα Εύη Χριστοφιλοπούλου
                                                                  3) ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
   ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr     κ. Β. Κουλαϊδή
       E-mail: oltee@otenet.gr                             4) ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
                         oltee.oltee@gmail.com                       ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
                                                                                     ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
                                                                                     ΠΑΙΔΕΙΑΣ κα Ιφ. Ορφανού


 ΘΕΜΑ: Eπιτροπή Παρακολούθησης του προγράμματος «Εκπαίδευση και διά Βίου Μάθηση»

  Κα Υπουργέ
  Κα Υφυπουργέ
  Κε. Γενικέ Γραμματέα
  Κα Ειδική Γραμματέα

          Με μεγάλη μας έκπληξη, και λύπη πληροφορηθήκαμε από το διαδίκτυο την επιστολή που σας έστειλαν τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ, ζητώντας την διόρθωση της Υπουργικής Απόφασης, διαγράφοντας την ΟΛΤΕΕ από τα μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης του προγράμματος Ε.Δ.Β.Μ. του ΕΣΠΑ, εκβιάζοντάς σας ότι σε αντίθετη περίπτωση δεν θα συμμετάσχουν στους «κοινωνικούς εταίρους» της παραπάνω επιτροπής.
          Φυσικά δεν είχαν την παραμικρή ευαισθησία να μας κοινοποιήσουν την επιστολή τους, εφαρμόζοντας την γνωστότατη τακτική των κρυφών παρεμβάσεων για επίτευξη των σκοπών τους.
          Δεν θα έπρεπε ίσως να δώσουμε καμιά σημασία στο περιεχόμενο της επιστολής τους, γιατί όσα εκεί αναφέρονται είναι μικρότητες και ανακρίβειες που στόχο έχουν να πλήξουν την πολύχρονη δράση της Ομοσπονδίας μας (από το 1987) στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης περιφρονώντας τους όπως θα άξιζε στην περίπτωσή τους, αλλά σας στέλνουμε αυτή την επιστολή για ενημέρωσή σας και γιατί πιστεύουμε ότι δεν θα υποκύψετε στο ψυχρό εκβιασμό τους γιατί απλά πράξατε νόμιμα που μας εντάξατε στην Eπιτροπή Παρακολούθησης του προγράμματος «Εκπαίδευση και διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ όπως άλλωστε συμμετείχαμε και στην αντίστοιχη επιτροπή του ΕΠΠΕΑΕΚ ΙΙ.
Σε καμία περίπτωση δεν αποδεχόμαστε ότι η ΟΛΜΕ έχει το δικαίωμα να αυτοαποκαλείται «η μόνη ομοσπονδία στο χώρο της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» ούτε αποδεχόμαστε να στρέφεται εναντίον μας και να υποβάλλει όρους. Αυτές οι ενέργειες της είναι αντιδημοκρατικές, αντισυνδικαλιστικές, παράνομες και αντισυνταγματικές.
Αναγκαζόμαστε να απαντήσουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας επειδή διαβάλλουν την ΟΛΤΕΕ, επικαλούμενοι λόγους τελείως ψευδείς και αναληθείς.
1.    Τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ χαρακτηρίζουν την ΟΛΤΕΕ (δεν τολμάνε να αναφέρουν ούτε το όνομά της, ονομάζοντάς την Ομοσπονδία της ΤΕΕ) διασπαστική κίνηση στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Τα πραγματικά γεγονότα είναι εκ διαμέτρου αντίθετα από τα αναφερόμενα. Τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ είναι εκείνα που προσπαθούν με κάθε τρόπο να κατορθώσουν την απαξίωση της ΟΛΤΕΕ και την αφομίωσή της από την ΟΛΜΕ. Οι προσπάθειές τους όμως ποτέ δεν επέτυχαν γιατί η ΟΛΤΕΕ είναι η γνήσια έκφραση της ΤΕΕ και την στηρίζουν ένθερμα οι εκπαιδευτικοί της αλλά και η δικαιοσύνη, όταν χρειάστηκε, τάχθηκε με το μέρος της το 1987 όταν με δικαστική απόφαση η ΟΛΤΕΕ συνέχισε να λειτουργεί με νέο καταστατικό μέχρι σήμερα.
Η ΟΛΤΕΕ λειτουργεί νόμιμα κατ’ επιταγή του Συντάγματος για συνδικαλιστική ελευθερία και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όπου ο κάθε εργαζόμενος εκπαιδευτικός, στα πλαίσια της Δημοκρατίας που υπάρχει στη χώρα μας, έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το συνδικαλιστικό του φορέα.
Η ΟΛΜΕ δεν έχει κανένα νόμιμο δικαίωμα να θεωρείται η μοναδική συνδικαλιστική ομοσπονδία στο χώρο της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καταπατώντας κάθε δημοκρατικό δικαίωμα των εκπαιδευτικών και μην επιτρέποντας τους να επιλέγουν το συνδικαλιστικό σωματείο που τους αντιπροσωπεύει.
2.    Τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ επικαλούνται ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι εκπαιδευτικοί της ΤΕΕ είναι μέλη τους μετά την ψήφιση του Ν. 1566/85 και την ενοποίηση Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης.
Αλλά ο Ν. 1566/85 που επικαλούνται τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ αναιρεί όλα τα επιχειρήματά τους. Μια απλή ανάγνωση του Ν. 1566/85 φτάνει για να καταλάβει ο καθένας τα αυθαίρετα επιχειρήματά τους. Σε όλα τα άρθρα του παραπάνω νόμου, όπου συμμετέχουν οι συνδικαλιστικές ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, αναφέρονται σαν συμμετέχοντες η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ και η ΟΛΤΕΕ.
Με τις διάφορες εκβιαστικές παρεμβάσεις τους τα εκάστοτε μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ προς τις ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κατορθώσει, στις νομοθετικές ρυθμίσεις που έγιναν, να αποκλείουν τη συμμετοχή της ΟΛΤΕΕ στα θεσμικά όργανα κατά παράβαση κάθε Συνταγματικού και νόμιμου δικαιώματός μας και να συμμετέχει μόνο η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ (ΕΣΥΠ και ΟΕΠΕΚ).
Η ΟΛΤΕΕ αντιδρώντας στις αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών πάντα κατόρθωνε το αυτονόητο και γινότανε αποδεκτή. Έχει έρθει πλέον η ώρα να γίνουν όλες οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις και να αποκατασταθεί η νομιμότητα συμμετέχοντας σαν τακτικό μέλος η ΟΛΤΕΕ στο ΕΣΥΠ και στον ΟΕΠΕΚ.
Η ΟΛΤΕΕ είναι η μόνη εκπαιδευτική ομοσπονδία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχε σε όλες τις συνεδριάσεις του ΕΣΥΠ, είχε καταθέσει τις προτάσεις της που είχαν θετική αντιμετώπιση από όλους τους συμμετέχοντες και συμμετείχε στην διαμόρφωση των τελικών αποτελεσμάτων για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που έχει κατατεθεί στην Υπουργό Παιδείας.
Τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ δεν συμμετείχαν στις συνεδριάσεις και δεν είχαν καταθέσει καμιά πρόταση ακολουθώντας την πάγια τακτική τους των καταγγελιών και της μη συμμετοχής, αποφεύγοντας να καταθέσουν προτάσεις γνωρίζοντας ότι, αν κατέθεταν την πάγια πρότασή τους για 12χρονη γενική εκπαίδευση και κατάργηση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα ερχότανε σε αντιπαράθεση με τα μέλη τους που ανήκουν στην ΤΕΕ και τα οποία έχουν παραπλανήσει υποσχόμενοι την επίλυση των διεκδικήσεων τους για μια καλύτερη ΤΕΕ.
Επίσης στην ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι γνωστό σε όλους ότι τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ λειτουργούν με διαφορετικούς νόμους και προεδρικά διατάγματα. Η ενοποίηση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει γίνει μόνο στη διοίκηση και στα υπηρεσιακά συμβούλια. Αποτέλεσμα αυτής της ενοποίησης είναι, επειδή τα υπηρεσιακά συμβούλια απαρτίζονται από εκπαιδευτικούς της γενικής εκπαίδευσης μέλη της ΟΛΜΕ, να καλύπτονται τελευταίες πάντα οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της ΤΕΕ (φέτος ακόμα δεν έχουν καλυφθεί όλες οι θέσεις) δημιουργώντας έτσι τεράστια προβλήματα στην λειτουργία τους και δυσφημίζοντάς τα στην κοινωνία.
Η ΟΛΤΕΕ διαχρονικά είναι η ομοσπονδία, που παρά τον συνεχή πόλεμο που δέχεται από τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ, δίνει πάντα συνεπή αγώνα ώστε η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση να αναβαθμιστεί και να αποκτήσει τη θέση που της ανήκει στην ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
3.    Τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ αναφέρουν ότι η ΟΛΤΕΕ εκπροσωπείται από μικρό αριθμό εκπαιδευτικών. Τα στοιχεία που αναφέρουν δεν είναι βέβαια τα σωστά και σημασία βέβαια δεν έχει ο αριθμός των μελών αλλά το τι υποστηρίζει και πως το διεκδικεί η κάθε ομοσπονδία.
Η αριθμητική υπεροχή δεν είναι το μέτρο σύγκρισης για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας ομοσπονδίας όπως επικαλούνται τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ. Αυτή η άποψή τους δεν είναι όχι μόνο νόμιμη αλλά ούτε ηθική, ούτε δημοκρατική. Αν επικρατούσε η άποψη τους αυτή, τότε και στη Βουλή δεν θα είχαν κανένα δικαίωμα να συμμετέχουν όλα τα μικρά κόμματα.
Η ΟΛΤΕΕ, σύμφωνα με το καταστατικό της, καλύπτει τους εκπαιδευτικούς των σχολείων της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης με 20 ενώσεις της (ΕΛΤΕΕ) σε όλη την επικράτεια (με δυσκολία ίδρυσης ΕΛΤΕΕ στα νησιά και τις ορεινές περιοχές λόγω μικρού αριθμού σχολείων ΤΕΕ) διεκδικώντας την ανάπτυξη των σχολείων της ΤΕΕ προς όφελος των μαθητών τους, τη στέγαση τους σε κατάλληλα διδακτήρια, την ύπαρξη απαραίτητου και σύγχρονου εργαστηριακού εξοπλισμού, ασφαλείς και υγιεινές συνθήκες λειτουργίας μαθητών και εκπαιδευτικών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών της σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
4.    Η ΟΛΤΕΕ είναι τακτικό μέλος της ΑΔΕΔΥ. Τα αναφερόμενα περί αποκλεισμού συμμετοχής της στα 2 τελευταία συνέδρια της ΑΔΕΔΥ οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στις συντεχνιακές μεθοδεύσεις της Επιτροπής Πιστοποίησης της ΑΔΕΔΥ και όχι σε παρατυπίες της ΟΛΤΕΕ. Έχει γίνει εκ μέρους της ΟΛΤΕΕ παράσταση και έντονη διαμαρτυρία στον Πρόεδρο της ΑΔΕΔΥ για τις μεθοδεύσεις αυτές και έχει λάβει την διαβεβαίωση και την υπόσχεση ότι δεν πρόκειται να επαναληφθούν τα ίδια θλιβερά και για την ίδια την ΑΔΕΔΥ φαινόμενα.
5.    Είναι ανάξιο επίσης να αναφερθούμε στα όσα επικαλούνται τα μέλη του προεδρείου της ΟΛΜΕ, ότι η ΟΛΜΕ είναι η μόνη και διεθνώς αναγνωρισμένη ομοσπονδία και ότι θα προσφύγει στα Ευρωπαϊκά όργανα, εκβιάζοντάς σας.
   Η ΟΛΤΕΕ λειτουργεί με δημοκρατικές διαδικασίες. Είναι μια ομοσπονδία που δεν έχει καμιά κομματική εξάρτηση και δεν υπάρχουν κομματικά ψηφοδέλτια. Εργάζεται μόνο για την ανάπτυξη της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και την βελτίωση των σχολείων και των συνθηκών εργασίας όλων των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ
                           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                         Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ                           ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ